نحوه استعمال از پنکیکنخستین
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

نحوه استعمال از پنکیکنخستین از هرچیزی موهای خویش را ببندید تا در هنگام آرایش و پیرایش اذیتتان نکند.چهره و گردن خویش را از هر سیرتکامل آرایشی تمیز نمایید. آن‌گاه مرطوب کننده بزنید(در‌حالتی که پوست کم آبی دارید) و به زمان پنج دقیقه طاقت فرمائید تا کاملا مرطوب کننده جذب پوست شود. قابل ذکر میباشد می‌توانید قبلی از آرایشتان از پرایمر هم استعمال فرمایید.اسفنج را با یک اسپری آب مرطوب نمائید و در پنکیک قرار دهید تا به آن مقداری آغشته شود.توجه نمایید که آب اسفنج را به نیکی بگیرید تا آرایشتان آلوده و کثیف نشود.نخست بخش ها بزرگ خیس رخ مانند پیشانی و سیرتکامل ها را بزنید آن گاه رخ و گردن را پنکیک بزنید تا فیس یک پارچه و زیباتری داشته باشید.در آخر رخ و گردن خویش را نگاه نمائید تا خطی از پیرایش روی صورتتان باقی نمانده باشد و تمامی لک ها و جای جوش ها پوشانده گردیده باشد.آیا ممکن است پنکیک آرایشی را به یاور کرم ضد آفتاب استفاده نمود؟شاید برایتان سوال پیش بیاید که میتوانیم بعداز ضدآفتاب از پنکیک به کارگیری کنیم؟ آری میتوانید از پنکیک به کار گیری فرمایید البته به کار گیری از پنکک آرایشی بر روی کرم های ضد آفتاب اثربخشی و تاثیر پذیری ضدآفتاب را معدود می‌کند و سبب گشوده شدن منافذ پوست نیز میگردد.بهتر میباشد از ضد آفتاب هایی به کار گیری نمایید که خواص کرم پودری داشته باشد تا نیاز نباشد هم از پنکیک و هم از ضد آفتاب به کار گیری فرمایید.

در حالتی که پوست بی آبی دارید قطعا برای پایین پیرایش خویش از یک مرطوب کننده به کارگیری نمائید چون پنکیک ها چربی و رطوبت پوست را جذب می‌کنند.افزون بر آن پنکیک به نیکی روی پوستتان نمی خوابد و جلوه بدی خواهد داشت.
در صورتی‌که پوست چربی دارید پنکیک برایتان مطلوب میباشد چون پنکیک با ساختار پودری که داراست چربی پوست را در اختیار گرفتن می‌نماید و از تعرق آن پرهیز می‌نماید. همینطور درخشان بودن پوست که بر اثر ترشح بیشتراز حد چربی میباشد را می‌گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: